نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6559
-
الف
+

«حمید گودرزی» را بیشتر بشناسید

«حمید گودرزی» بازیگر سریال های «زمانه» و «ماجراهای دانی و من» را بیشتر بشناسید.

به گزارش آی فیلم 2 ، «حمید گودرزی» بازیگر پر تلاش سینما و تلویزیون ایران می باشد که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 هم اکنون شاهد نقش آفرینی وی در سریال های «زمانه» و «ماجراهای دانی و من» هستند.

حمید گودرزی فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است؛ وی فعالیت خود را به عنوان بازیگر در تلویزیون با سریال «ماجراهای دانی و من» محصول سال 1377 به کارگردانی «علی عبدالعلی‌زاده»  آغاز کرد.

گودرزی در این سریال نقش «سعید» جوان هنرمند و مشتاق هنر آوازخوانی که با خواهرش زندگی می کند را بازی و بدین ترتیب یکی از سریال های ماندگار دهه 70 تلویزیون را به نام خودش ثبت کرد.

نخستین تجربه سینمایی گودرزی، یک سال بعد از بازی در سریال «ماجراهای دانی و من» در فلم «سهراب» به کارگردانی «سعید سهیلی» در کنار «جمشید هاشم پور» سوپراستار دهه 60 سینمای ایران می باشد. 

حمید گودرزی در سال 1384 دوره درخشانی داشت وی در 2 فلم «قتل آنلاین» و «چپ دست» به ایفای نقش پرداخت.

«قتل آنلاین» فلمی جنایی و پولیسی به کارگردانی «مسعود آب پرور» است که بازیگران مطرح سینمای ایران چون «شهاب حسینی»، «جمشید هاشم پور»، «الناز شاکردوست» و «یکتا ناصر» در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

گودرزی در سال 1381 با بازی در سریال پربیننده «مسافری از هند» که سال گذشته از شبکه آی فیلم2 نشر گردیده در بین مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

وی پیش از هم بازی شدن با «شهاب حسینی» در فلم سینمایی «قتل آنلاین» در سریال اجتماعی و پولیسی «تب سرد» به کارگردانی «علیرضا افخمی» به ایفای نقش پرداخت که این سریال بهار سال روان از آی فیلم2 نشر گردید.

«حمید گودرزی» بعد از نقش آفرینی در سریال های «پنجمین خورشید» و «قلب یخی»، در سریال «زمانه» به کارگردانی «حسن فتحی» نقش جوانی را بازی می کند به دنبال کشف علت حقیقی مرگ پدرش است و از سوی دیگر به دختر جوانی دل می بندد که مسیر زندگی اش را تغییر می دهد.

گودرزی  در این سریال در کنار بازیگران مطرحی چون «حسین محجوب»، «مهرانه مهین ترابی» و «پریناز ایزدیار» به ایفای نقش پرداخته است.

همچنان علاوه بر سریال های ذکر شده، حمید گودرزی در سریال «گشت ویژه» در قامت یک پولیس وظیفه شناس ظاهر شد.

«بر سر دوراهی» ساخته «بهرنگ توفیقی» آخرین اثر تلویزیونی آقای گودرزی بود که در نوروز 1398 خورشیدی از صدا و سیمای ایران نشر شد.

گودرزی علاوه بر بازیگری، گردانندگی چند برنامه تلویزیونی را عهده دار بوده است؛ وی در حال حاضر مصروف بازی در سریال در حال ساخت «طلاق» به کارگردانی «ابوالقاسم طالبی» می باشد.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
مهسا داوودی هستم از تهران

سلام خسته نباشید لطفاً فیلم های حمید گودرزی را پخش کنید مخصوصا گشت ویژه ممنونم🙏